Gårdens Kram
Velkommen
Om os
Gårdens Kram er en lille butik, med fokus på hygge og gode ting – nye, såvel som gamle. Vi har til huse på en gård i Tune, blandt dyr og med højt til himlen. Stemningen er uformel og hyggelig. Der er altid tid og plads til hjælp, gode ideer og inspiration. Siden her er helt ny, så hvis du synes noget ikke fungerer, noget mangler, noget generer, eller du har spørgsmål, så skriv meget gerne en mail til gaardenskram@gmail.com
Webshop
Tryk her
Edit Content
Vi sender vores varer med enten DAO eller PostNord, til valgfri pakkeshop eller -boks. Fragtprisen afhænger af hvad du køber. Hvis der er tale om store eller meget tunge varer, såsom f.eks. møbler, kan de evt. leveres, mod aftalt betaling. Endelig er der mulighed for afhentning af varer i butikken, efter aftale.
Edit Content




Edit Content
Vi modtager VISA, Mastercard og MobilePay i webshoppen. I butikken kan man ydermere betale med kontanter.
Edit Content
Webshoppen er åben 24/7. Butikken er åben lørdage og søndage kl. 10-15, samt efter aftale. Det vil sige, at du sagtens kan komme og se på noget, eller afhente på andre tidspunkter. Der kan være ændringer i butikkens åbningstider, i forbindelse med ferie, helligdage eller lignende.
Edit Content
Gårdens Kram
Karlslunde Centervej 37
4030 Tune
Tlf: +4520813100
Edit Content
Handelsbetingelser
Betaling
I Gårdens Krams webshop kan du betale med VISA, MASTERCARD og MobilePay. Alle betalinger er gebyrfri. Beløbet hæves først på dit kort, når vi sender varen. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. I den fysiske butik er det ligeledes muligt at betale med VISA, Mobilepay, Mastercard og desuden kontant betaling. Alle priser er inkl. 25% dansk moms.
Gårdens Kram tager forbehold for tastefejl og udsolgte varer. Vi gør opmærksom på, at der kan være afvigelser i farvenuancer på foto i webshop.
Levering
Gårdens Kram sender dine varer indenfor 1-3 hverdage, efter modtagelse af bestillingen. (Vi tager forbehold for evt. forsinkelser fra transportør). Forsendelse sker med Postnord eller DAO – priser fremgår i webshoppen. Du kan afhente din pakke i en valgfri pakkeshop (forbehold for tranportørens muligheder og der kan i specielle situationer blive tale om en omdirigering af pakken). Varerne anses som leveret når du har fået pakken udleveret og ansvaret for varens sikkerhed overgår til dig som forbruger efter udleveringen fra udleveringsstedet. Vi sender ikke møbler og andre større ting, eller ting, som regnes som uegnet til forsendelse. Levering af disse ting kan i de fleste tilfælde leveres efter aftale og til aftalt pris.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret på varer købt i Gårdens Krams webshop og i den fysiske butik, gældende fra den dag du modtager/ køber varerne. Der er IKKE fortrydelsesret på custom made ting – altså specielt fremstillede ting/ møbler eller lignende. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Du betaler selv for de omkostninger, der er forbundet med returneringen. Forsendelsesgebyr betalt ved bestilling bliver ikke refunderet. Ved refundering, oplys venligst bank oplysninger, registrerings nr. og kontonummer, samt fakturanr og dine data. Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af varen. Vi modtager ikke forsendelser sendt pr efterkrav.
Reklamation
Er din vare blevet beskadiget under transporten eller opdager du andre fejl eller mangler ved levering, bedes du hurtigst muligt rette henvendelse til Gårdens Kram. Du kan få varen ombyttet, repareret, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået pga. forkert brug, eller at skaden er pådraget efter kundens modtagelse. Der tages forbehold for køb af gamle/ brugte/ antikke ting, samt planter og lign. Det kan ikke forventes at en gammel/ brugt/ antik ting har samme holdbarhed, som en fabriksny vare. Det vil derfor bero på en individuel vurdering om reklamationen er berettiget. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid, efter du har opdaget manglen/fejlen ved varen. Det er vigtigt, at du kontakter os, inden du sender varen retur til os på på mail gaardenskram@gmail.com. I denne mail skal det fremgå hvilken årsag returneringen skyldes, samt dit navn, adresse og fakturanr. Varen skal sendes retur i forsvarlig emballage. Ifølge købeloven er der generelt 2 års garanti.
Fragtskade
Ved fragtskade, skal du tage foto af emballagen udvendig, foto af varerne i original emballage og foto af den/de skadede varer. Dette skal ske senest 2 dage efter du har modtaget pakken. Hvis skaden ikke indberettes til os inden de 2 dage, refunderer vi ikke pengene for den ødelagte vare.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, så send en mail med beskrivelse af problemet til gaardenskram@gmail.com. I sidste instans har du altid muligheden for at klage til:
gaardenskram@gmail.com, da vi håber vi kan løse problemet på en god og ordentlig måde. Skriv hvad problemet drejer sig om, så vi kan arbejde på en løsning.
Hvis ikke du mener vi kan finde en fornuftog løsning, kan du evt sende en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk



+45 20 81 31 00
gaardenskram@gmail.com
Åbningstider: Lørdage og søndage
kl 10-15, samt efter aftale. Webshoppen er åben 24/7